2009/05/15

【恋愛英会話】 女性→男性 愛の言葉・褒め言葉編

 恋愛に役に立つかもしれない英会話です。
女性から男性へ愛を囁いたり、褒めたりしてみましょう。

語尾に、honey, my love, darling とか付けてみると、
さらにそれっぽくなります。

●あなたのこと大好き。
I like you so much.

●愛してるわ。
I love you.

●情熱的に愛してる。
I love you passionately.

●あなたに恋してるの。
I'm in love with you.
付き合いがまだそんなに深くないときは、いきなりloveは使わないほうが良いです。

●会いたかったわ。
I missed you.

●あなたってカッコイイわ。
You are cool.

●あなたってセクシーね。
You are sexy.

●あなたはゴージャスだわ。
You are gorgeous.

●あなたってすごい。
You are amazing.

●あなたってすばらしいわ。
You are wonderful.

●あなたってグレートね。
You are great.

●あなたは男らしいわね。
You are macho.
マッチョって筋肉質って意味じゃなくて、英語では男らしい性格のこと。

●あなたは(精神的に)強いのね。
You are strong.

●あなたはわたしの大切な宝石。
You are my precious jewel.

●わたしの心はあなたのものよ。
My heart belongs to you.

●あなたのきれいな目が大好き。
I love your beautiful eyes.

●あなたのためなら死ねる。
I will die for you.
言っても良いけど、男に言わせるセリフかもしれんね。

●あなたとわたしは同じ人間ね。
You and I are same kind of person.

●あなたはわたしの宝物よ。
You are my treasure.

●あなたがいれば何もいらない。
Only you I want.
または
You are the one I want.

●あなたはわたしの全てよ。
You are my life.

●あなたはわたしの全てよ。
You are my world.

●わたしたちは熱い絆で結ばれているの。
Our relationship is filled with passion.

●あなたのことずっと知ってるみたい。
I feel like I have known you since long time ago.

●あなたはわたしに力をくれるわ。
You give me power.

●あなたの心が好きなの。
I love your heart.

●あなたはわたしにとって特別な人よ。
You are a special person to me.

●あなたほどの人に会ったことないわ。すごい・・・
I've never seen such a wonderful person like you.You are awesome...

●あなたは優しいわね。
You are gentle.

●わたし、あなたが居て幸せよ。
I am happy that you have me.

●わたしはいつでもあなたの味方よ。
I always stand with you.

●いつでもあなたと一緒よ。
I will always be here for you.

●あなたと一緒だと安心するわ。
I feel comfortable with you.

●わたしはあなたのものよ。
I am yours.

●あなたのこと、尊敬してるわ。
I respect you.

●あなたって完璧ね。
You are perfect.

●あなたはわたしにとって特別の人なの。
You are special person to me.

●わたしたちが出会ったのは運命だわ。
It is destiny that we met.

●いつも一緒に居たいと思ってる。
I want to be with you always.

●ずっと永遠にあなたを愛している。
I love you forever and ever.

●あなたはわたしにぴったりね。
You suit me best.

●あなたは生涯の伴侶よ。
You are my life companion.

●すごく会いたかったわ。
I have longed to see you.

●あなたへの愛は、心の深いところから沸いてくるの。
My love for you is really something from the bottom of my heart.

●あなたはわたしを射止めたわ。
You won me.

●あなたに夢中なの。
I am addicted to you.
または
I have a crush on you.

●人を惹きつける性格ね。
You have a magnetic personality.

●あなたは運命の人だわ。
You are my destiny.

0 コメント:

 

About Me